29 Jan2008
Insurgency: Mod of The Year 2007 + new maps
Article Index

Tím prvním překvapení je mapa helmand, která je momentálně ve verzi RC3. Na nových mapách je již naplno vidět způsob ochrany spawnů, jak vývojáři slibovali. Zde po najetí mapy za terro je jasně vidět, jak. Vtip prostě spočívá v tom, že se tam z druhé strany jednodušše nedostane. Kdysi ještě ve verzi 1,1 mě napadlo, že to udělají podobně jako v TCE, ale opak je pravdou. Až čas ukáže, jestli se spawnkilleři nezačnou shromaždovat právě na těchto místech. Ale jestli se nemýlím, tak toto je revoluční nápad, který již postupuje do finále.

Z druhé strany je poté jasně vidět, že se tam opravdu nedá dostat.

To samé je potom i na druhé straně američanů.

A také sem by jste se museli dostat po žebříku

A jaká vlastně tato mapa je? Nádherná. Odehrává se v horské vesnici. Exteriery se opravdu povedly. Jsou tu jak úzké průsmyky

Tak jsou zde na pohled příjemná a rozlehlá vesnice


Můžete procházet polem, v němž se můžete i schovat. Můžete být v barácích. A do toho ta pekelná střelba v pozadí. No doufám, že již brzy bude mapa ve verzi 1.0 a mohla by být jasným kandidátem na oficiální mapu. A že se již brzy bude vyskytovat na více a více publicích.

Ale co je největší překvapení pro mě, tak je rozhodně zvuková kulisa.
To, co bylo hře mnohokrát vytýkáno, se zde podařilo tvůrcům rázně
oživit. A kulisa je opravdu perfektní. Sami můžete posoudit, nakolik se jim to povedlo ZDE
Tak a tou druhou mapou je velice známá a snad do všech her co znám
modifikovaná Dust. Sami koukněte na dust v Insurgency podávní.


JJ, také vypadá skvěle. No osobně si myslím, že čím více map, tím lépe. Aspoň se nebude muset hrát stále pár map pořád dokola
A i zde je již řešena ochrana na spawnu. Jak u terro....

tak u protivníků

Tak si je zkuste a ENJOY
Comments
RSS feed for comments to this post